نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تکامل قدرتمند Neo QLED 8K با فناوری کاهش نور پس زمینه همراه است که با دقت LED های کوچک Quantum Mini را کنترل می کند. شاهد جزئیات غیرقابل تصوری هستید که در تیره ترین سیاه تا خالص ترین سفید با ناحیه روشنایی x1.5 بیشتر از فناوری ماتریس کوانتومی معمولی بیان شده است.

تصویر 8K مجهز به هوش مصنوعی توسط 16 شبکه عصبی

پردازنده پیشرفته چند هوشمند Neo QLED بهترین تجربه مشاهده 8K را ایجاد می کند. به جای یک شبکه عصبی برای تجزیه و تحلیل داده های بصری، Neo Quantum Processor 8K از داده های تولید شده از 16 شبکه عصبی برای افزایش جزئیات بصری محتوای 8K شما استفاده می کند.

جزئیات را در جزئیات مشاهده کنید

رزولوشن واقعی 8K قدرت هر فریم را با 33 میلیون پیکسل در وضوح نهایی با وضوح چهار برابر وضوح 4K احساس کنید. رزولوشن واقعی 8K دارای 7680 4، 4620 پیکسل است. محتوای بومی 8K بر اساس جریان جریان 8K، اتصال و استاندارد رمزگشایی. استانداردهای آتی و خاصی ضمانت نمی شود یا ممکن است نیاز به خرید دستگاه یا آداپتور اضافی داشته باشد.

آنچه را که دوست دارید به 8K تبدیل کنید

افزایش مقیاس هوش مصنوعی 8K با ترکیب الگوریتم های یادگیری عمیق با پردازنده کوانتومی Neo 8K، جهش کوانتومی را در عملکرد مقیاس پذیری 8K مشاهده کنید. الگوریتم یادگیری عمیق روی دستگاه تصاویر را تجزیه و تحلیل می کند و متناسب با ترمیم جزئیات هر پیکسل است. تجربه مشاهده با توجه به نوع محتوا و قالب ممکن است متفاوت باشد. “ارتقاء سطح هوش مصنوعی 8K” ممکن است در اتصال به رایانه و حالت بازی اعمال نشود.

این مطلب را از دست ندهید   مزایا و معایب کلی تلویزیون سامسونگ

یک میلیارد سایه رنگ با نقطه کوانتومی

100٪ حجم رنگ با نقطه کوانتومی فناوری Quantum Dot بهترین تصویر ما را ارائه می دهد. با حجم رنگ 100٪، نقطه کوانتومی نور را گرفته و آن را به رنگی نفس گیر تبدیل می کند که در هر سطح روشنایی صادق باقی می ماند. 100٪ حجم رنگ در حالت فیلم و فضای رنگ DCI-P3 اندازه گیری شده، دارای مجوز VDE.

حداقل تابش خیره کننده برای کاهش حواس پرتی

اجازه ندهید روشنایی خورشید بازی ظهر را قطع کند، یا بازتاب لامپ فیلم عصرانه شما را خراب کند، با آنتی بازتاب تحسین برانگیز ما. با حواس پرتی کمتر از بازتاب نور از هر صندلی در خانه، خود را در آخرین فیلم پرفروش از دست بدهید.

کنتراست دیدنی همانطور که کارگردان قصد داشت

HDR کوانتومی 32 برابر

هر نکته و جزئیات با رنگ غنی، دقیق و کنتراست عمیق تر زنده می شود. نگاشت صدای پویا HDR10+ رنگ و کنتراست را صحنه به صحنه تغییر می دهد و به شما این امکان را می دهد که حتی جزئیات جزئی را نیز درک کنید. محدوده روشنایی Quantum HDR بر اساس استانداردهای آزمایش داخلی است و با توجه به شرایط مشاهده یا مشخصات قابل تغییر است.

بهترین منظره از هر صندلی

هر جزئیات را در هر زاویه ای ببینید. زاویه دید فوق العاده، تصویر دقیق و سازگاری را به شما می دهد، حتی زمانی که به پهلو نشسته اید. بنابراین هر صندلی بهترین صندلی در خانه است.

صدایی پویا و واقع بینانه که عملکرد را ردیابی می کند

با بلندگوهای داخلی می توانید صدای سه بعدی واقع گرایانه ای را تجربه کنید که شما را در وسط کار قرار می دهد.

این مطلب را از دست ندهید   افزایش قدرت سیگنال تلویزیون سامسونگ

دور خود را با صدای تلویزیون و نوار صوتی هماهنگ کنید. Q-Symphony به طور منحصر به فرد اجازه می دهد بلندگوهای تلویزیون و نوار صوت به طور همزمان برای جلوه بهتر محیط بدون خاموش کردن بلندگوهای تلویزیون کار کنند. Q-Symphony فقط با نوار صوتی سازگار در دسترس است. سازگاری Q-Symphony را با مشخصات محصول نوار صوتی بررسی کنید.

از صدای بهینه در هماهنگی با محیط نصب، چه روی دیوار و چه روی میز لذت ببرید، و صدایی مطلوب را ارائه دهید.

زیبایی مطلق در مینیمالیسم یافت می شود

برای تجربه تماشایی همه جانبه بین ظرافت سازش نکنید. این طراحی بی نظیر Infinity One شما را با مشخصات باریک و باریک به سطح بعدی می رساند.

محیط نصب هرچه باشد، Attachable One Connect به شما کمک می کند تا به هم ریختگی کابل را به حداقل برسانید.

هر دشمنی را فتح کنید، حتی با سرعت زیاد. با پیشرفتهای استثنایی حرکت تا 4K 120Hz، می توانید از گیم پلی با عملکرد فوق العاده صاف و بدون تاخیر و تاری حرکت لذت ببرید.

مقالات مرتبط:

تعمیر سوسو تلویزیون

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =