نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشخصات تلویزیون UHD 4K Smart TV AU7000 سامسونگ

PurColor باعث می شود تماشای فیلم ها تقریباً شبیه آنجا باشد. این تلویزیون را قادر می سازد تا طیف وسیعی از رنگ ها را برای عملکرد مطلوب تصویر و تجربه مشاهده همه جانبه بیان کند.

پردازنده کریستال 4K

همانطور که در 4K قدرتمند در نظر گرفته شده است، سایه واقعی رنگ را احساس کنید. افزایش قدرتمند 4K تضمین می کند که برای محتوای مورد علاقه خود حداکثر رزولوشن 4K دریافت می کنید. همچنین به دلیل فناوری نقشه برداری رنگ پیچیده، عبارات رنگی واقعی تری را تجربه خواهید کرد.

حرکت آرام برای یک تصویر واضح

تصویر و عملکرد واضحی را تجربه کنید زیرا بطور خودکار فریم ها را برای منبع محتوا تخمین زده و جبران می کند.

وضوح تصویر 4K

تلویزیون 4K UHD از 4HD پیکسل بیشتر فراتر از FHD معمولی می رود و تصاویر واضح و واضحی را که شایسته آن هستند به چشم شما ارائه می دهد. اکنون حتی می توانید جزئیات کوچک را در صحنه مشاهده کنید.

HDR

محدوده دینامیکی بالا دامنه سطوح نور را در تلویزیون شما افزایش می دهد تا بتوانید از طیف عظیمی از رنگ ها و تمام جزئیات بصری حتی در تاریک ترین صحنه ها لذت ببرید. تجربه مشاهده با توجه به نوع محتوا و قالب ممکن است متفاوت باشد.

تلویزیون و نوار صدا در هماهنگی کامل

دور خود را با صدای تلویزیون و نوار صوتی هماهنگ کنید. Q Symphony به طور منحصر به فرد اجازه می دهد بلندگوهای تلویزیون و نوار صوت به طور همزمان برای جلوه بهتر بهتر بدون خاموش کردن بلندگوهای تلویزیون کار کنند.

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون سامسونگ بدون صدا چه باید کرد؟

صفحه نمایش بیشتر، حاشیه کمتر

طراحی شیک و زیبا که شما را به خالص ترین تصویر می کشاند. طراحی شده با سبک مینیمالیستی بی زحمت از هر زاویه و طراحی بی حد و حصر که استانداردهای جدیدی را تعیین می کند.

کابل های خود را مرتب نگه دارید و آنها را پنهان کنید، درهم و برهمی را کاهش دهید و ظاهری یکپارچه برای تلویزیون خود داشته باشید.

از هر کاری که می توانید انجام دهید لذت ببرید. به راحتی به تلویزیون، لپ تاپ و تلفن همراه خود در تلویزیون دسترسی داشته باشید.

  • اتصال از راه دور به رایانه فقط برای Windows 10 Professional یا بالاتر و Mac OS 10.5 یا بالاتر پشتیبانی می شود.
  • اتصال تلفن هوشمند با Samsung Dex نیاز به یک دستگاه تلفن همراه سازگار دارد.
  • در دسترس بودن خدمات بدون اطلاع قبلی تغییر می کند.
  • اتصال به اینترنت در تلویزیون و رایانه مورد نیاز است.

برای اتصال به سادگی ضربه بزنید

روی View ضربه بزنید آینه کردن فیلم ها یا موسیقی از تلفن همراه به تلویزیون به سادگی یک ضربه زدن است. هنگامی که با تلفن همراه خود به تلویزیون خود ضربه می زنید، تلویزیون به صورت خودکار شیر و آینه ها را حس می کند. بنابراین سریع و آسان می توانید به تلویزیون بروید و از محتوای مورد علاقه خود لذت ببرید. ضربه بزنید نمایش در دستگاه های Samsung Galaxy با سیستم عامل Android 8.1 و بالاتر در دسترس است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − هشت =