نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

وقتی صفحه نمایش LCD یا کریستال مایع شما یک صفحه خالی را به شما نشان می دهد، فکر هدر دادن صدها دلار در تلویزیون سامسونگ می تواند دشوار باشد. اگر تلویزیون سامسونگ ال سی دی شما به سادگی یک صفحه خالی نمایش می دهد، ممکن است چند مشکل مختلف ایجاد شود. برخی از این مشکلات خالی بودن نمایشگر سامسونگ LCD را می توان با حداقل مقدار کار تعمیر کرد.

مشکلات خالی بودن نمایشگر سامسونگ LCD

مشکلات خالی بودن نمایشگر سامسونگ LCD و مسائل نور پس زمینه

برای مشکلات خالی بودن نمایشگر سامسونگ LCD تلویزیون سامسونگ LCD از نور پس زمینه برای روشن کردن تصویر روی صفحه استفاده می کند. هنگامی که نور پس زمینه با مشکل مواجه می شود، ممکن است چیزی روی صفحه نمایش نبینید. برای رفع این مشکل، باید نور پس زمینه تلویزیون سامسونگ را تعویض کنید. اکثر افرادی که با نحوه کار این دستگاه آشنایی ندارند، باید یک متخصص را برای تعویض چراغ استخدام کنند. اگر تلویزیون سامسونگ شما نو است، ممکن است بتوانید آن را تحت ضمانت سازنده تعویض کنید.

اینورتر برق

یکی دیگر از مواردی که می تواند منجر به خالی شدن تصویر بر روی صفحه تلویزیون سامسونگ LCD شما شود، مشکل اینورتر برق است. نور پس‌زمینه تلویزیون سامسونگ LCD شما دارای یک اینورتر برق است که ممکن است خراب شود. هنگامی که این اتفاق می افتد، ممکن است نیاز به تعویض اینورتر یا خازن داشته باشید. هنگامی که یک اینورتر به درستی کار نمی کند، ممکن است به نظر برسد که نور پس زمینه کار نمی کند، در حالی که در واقعیت، به خوبی کار می کند.

این مطلب را از دست ندهید   صفحه سیاه تلویزیون سامسونگ LCD/LED

مشکلات خالی بودن نمایشگر سامسونگ LCD و منبع تغذیه

برای مشکلات خالی بودن نمایشگر سامسونگ LCD در برخی موارد، منبع تغذیه خود تلویزیون سامسونگ ممکن است به درستی کار نکند. وقتی این اتفاق می‌افتد، نمی‌توانید تلویزیون سامسونگ را روشن کنید یا تصویری را روی صفحه نمایش دهید. اگر اینورتر برق برای نور پس زمینه کار نمی کند، همچنان می توانید تلویزیون سامسونگ را روشن کنید، اما هیچ تصویری را نمایش نمی دهد. وقتی منبع تغذیه کار نمی کند، حتی نمی توانید تلویزیون سامسونگ را روشن کنید.

راه حل های برای رفع مشکل

اگر می‌توانید تلویزیون سامسونگ را روشن کنید، اما چیزی روی صفحه نمی‌بینید، سعی کنید نوری را از یک منبع نور خارجی مانند چراغ قوه به صفحه بتابانید. اگر می توانید تصاویر یا متن نمایش داده شده را روی صفحه ببینید، به این معنی است که تلویزیون سامسونگ همچنان کار می کند و نور پس زمینه مشکل است. این ممکن است نیاز به یک نور پس زمینه یا تعویض اینورتر برق داشته باشد. برای دریافت کمک در این زمینه با سازنده تلویزیون سامسونگ یا فروشنده تلویزیون سامسونگ تماس بگیرید.

راهنمای روشن کردن تلویزیون

تلویزیون سامسونگ با کیفیت بالا (HDTV) چندین گزینه در اختیار شما قرار می‌دهد تا تصویری را که فکر می‌کنید بهترین به نظر می‌رسد را دریافت کنید. یکی از گزینه ها روشنایی است که میزان روشنایی تصویر روی صفحه را تعیین می کند. به طور کلی، HDTV تصاویر بهتر با روشنایی بالاتر ارائه می دهد، بنابراین ممکن است بخواهید تنظیمات روشنایی تلویزیون سامسونگ خود را افزایش دهید. خوشبختانه انجام این کار کار سختی نیست.

این مطلب را از دست ندهید   افزایش قدرت سیگنال تلویزیون سامسونگ

مرحله 1

دکمه “منو” را روی کنترل از راه دور فشار دهید.

مرحله 2

گزینه “تصویر” را انتخاب کنید.

مرحله 3

گزینه “Brightness” را هایلایت کنید و برای افزایش روشنایی، کلید پیکان سمت راست را روی کنترل از راه دور فشار دهید. این کار را تا زمانی که از میزان روشنایی راضی باشید ادامه دهید.

بیشتر بدانید: آیا گارانتی سامسونگ بهترین محافظت را برای محصولات شما ارائه می دهد؟

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =