نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

شرایط استفاده از گارانتی محصولات سامسونگ

گارانتی سامسونگ/ وقتی صحبت از برندهای لوازم الکترونیکی مصرفی می شود، سامسونگ یک نام معمولی است. در سال گذشته، این شرکت بیش از 224 میلیارد دلار درآمد فروش داشت. سامسونگ همه چیز را می‌فروشد، از تلفن‌های همراه تا مجموعه کاملی از لوازم خانگی با ویژگی‌های هوشمند. هر زمان که یک دستگاه الکترونیکی گران قیمت خریداری می کنید – مانند یک تلویزیون جدید یا یک خشک کن لباس دیجیتالی – ترکیبی از هیجان و ترس است. برای مثال، تلفن‌های همراه ما تقریباً دائماً با ما سفر می‌کنند، اما همچنان می‌توانند فوق‌العاده شکننده باشند.

با توجه به ماهیت نسبتا ظریف محصولات الکترونیکی ما، بسیاری از مصرف کنندگان نگران قابل اعتماد بودن گارانتی محصول هستند. اگر صاحب یک محصول سامسونگ هستید یا قصد خرید آن را دارید، ممکن است کنجکاو باشید که آیا گارانتی سامسونگ بهترین محافظت را برای کالای جدید شما فراهم می کند. در حالی که سامسونگ دارای رتبه A+ توسط BBB است، تیم House Method می‌خواست بفهمد که گارانتی سامسونگ در برابر سایر گزینه‌های حفاظتی، به‌ویژه برای لوازم خانگی اصلی، چگونه عمل می‌کند. ما به بررسی و تحقیق درباره ضمانت‌های سازنده سامسونگ برای محصولات مختلف پرداخته‌ایم. در این راهنما، یک نمای کلی از گارانتی سامسونگ برای محصولات برتر آن‌ها و همچنین سایر برنامه‌های حفاظتی موجود را به شما اطلاع خواهیم داد. برای لوازم خانگی بزرگ، متوجه شدیم که حفاظت ارائه شده توسط گارانتی خانگی نسبت به سایر طرح‌های حفاظتی جامع‌تر است.

گارانتی سامسونگ

بررسی گارانتی محصولات سامسونگ

برای دریافت دقیق‌ترین داده‌های گارانتی سامسونگ در چندین نوع محصول، ما پنج مورد از محصولات پرفروش و دارای رتبه برتر آنها را انتخاب کردیم. اطلاعات گارانتی سامسونگ و طرح‌های حفاظتی اضافی موجود بر اساس این مدل‌ها خواهد بود. انتخاب های محصولات ما شامل تلفن همراه، تبلت و لوازم خانگی است. در زیر مروری کوتاه بر هر محصول و همچنین میانگین امتیاز محصول از CNET ارائه کرده‌ایم.

این مطلب را از دست ندهید   راهنمای خرید تلویزیون

سوالات متداول در مورد گارانتی سامسونگ

بسیاری از مصرف کنندگان در مورد اطلاعات گارانتی سامسونگ سوالات و نگرانی های مشابهی دارند. ما بیشترین سؤالات یا نظراتی را که در سایت‌های بررسی و صفحات محصول یافت می‌شوند جمع‌آوری کردیم تا یک سؤال متداول با مرجع آسان گردآوری کنیم.

گارانتی سازنده چیست؟

گارانتی سازنده قولی از طرف سازنده است که پشت کیفیت محصول خود بایستد. معمولاً ضمانت‌های سازنده شامل پوشش برای مدت زمان معینی و فقط برای برخی از قطعات معیوب یا کاردستی است. به عنوان مثال، اگر ماشین ظرفشویی جدید شما به درستی تمیز نمی شود، ممکن است قطعه معیوب داشته باشید که تحت ضمانت سازنده است. اگر ادعای شما تایید شود، سازنده یک تکنسین برای رفع مشکل خواهد داشت.

مهمترین بخش گارانتی سازنده این است که آنها اغلب فقط هزینه های مربوط به محصولات معیوب را پوشش می دهند، نه فرسودگی روزمره ناشی از استفاده عادی. علاوه بر این، گارانتی سازنده پس از مدت معینی منقضی می شود، اگرچه در موارد نادر گارانتی سازنده برای طول عمر محصول تضمین می شود.

از خدمات تخصصی نمایندگی تلویزیون سامسونگ استفاده کنید.

چگونه محصولات خود را برای گارانتی سامسونگ ثبت کنم؟

اگرچه طبق قانون مصرف کننده، برای دریافت مزایای گارانتی ملزم به ثبت محصول نیستید، ممکن است ثبت محصول سامسونگ مزایایی داشته باشد. با ایجاد حساب کاربری و وارد کردن اطلاعات محصول خود به راحتی می توانید محصول خود را به صورت آنلاین از طریق سامسونگ ثبت کنید. مزایای ثبت نام محصول شامل اطلاعیه هایی در مورد فراخوان یا اطلاعات مهم محصول است. همچنین ممکن است واجد شرایط برخی از معاملات انحصاری محصولات جدید باشید.

این مطلب را از دست ندهید   تکنولوژی HDR1500 در تلویزیون QLED

با این حال، هنگامی که محصولی را با استفاده از کارت گارانتی ثبت می‌کنید، داده‌هایی را به سازنده می‌دهید که ممکن است برای اهداف بازاریابی استفاده کنند.

آیا می توانید گارانتی تمدید شده برای محصولات سامسونگ دریافت کنید؟

ضمانت های تمدید شده ارائه شده توسط سازنده در واقع یک قرارداد خدماتی است که با قیمت اضافی محافظت می کند. سامسونگ علاوه بر ضمانت سازنده، برنامه های حفاظتی متنوعی را ارائه می دهد.

اگر قصد خرید یک برنامه حفاظتی توسعه یافته از طریق سامسونگ را دارید، به یاد داشته باشید که این یک هزینه اضافی است و فقط یک مورد را پوشش می دهد. در برخی موارد، مانند لوازم خانگی اصلی، خرید یک گارانتی خانگی که چندین مورد را پوشش می دهد، منطقی تر است.

گارانتی خانگی در مقابل گارانتی سامسونگ برای لوازم خانگی

گارانتی خانه با بیمه صاحب خانه متفاوت است. این یک قرارداد خدماتی است که یک طرح حفاظتی برای سیستم ها و لوازم خانگی اصلی ارائه می دهد. ضمانت‌های خانگی تلویزیون‌ها یا لوازم الکترونیکی کوچک مانند تلفن همراه شما را پوشش نمی‌دهند، اما بسته به قرارداد شما، لوازمی مانند اجاق‌ها، واحدهای گرمایشی و سرمایشی، ماشین ظرفشویی و موارد دیگر را پوشش می‌دهند.

دلایل متداول برای انتخاب گارانتی خانگی نسبت به ضمانت استاندارد سامسونگ یا طرح حفاظت طولانی مدت عبارتند از:

  • لوازم خانگی متعدد — گارانتی های خانگی چندین لوازم خانگی را پوشش می دهند، بنابراین شما فقط به یک قرارداد برای اکثر لوازم خانگی خود نیاز دارید. گارانتی سامسونگ فقط یک محصول را پوشش می دهد، بنابراین برای هر کدام به ضمانت های جداگانه نیاز خواهید داشت.
  • بدون محدودیت برند – با ضمانت خانه، شما محدود به پوشش یک برند نیستید. با گارانتی سازنده، فقط برند آنها تحت پوشش قرار می گیرد.
  • پوشش طولانی‌تر—شما می‌توانید انتخاب کنید که گارانتی خانه خود را تا هر زمانی که دوست دارید تمدید کنید، برخلاف ضمانت‌نامه سازنده که پس از مدت گارانتی منقضی می‌شود و قابل تمدید نیست.
  • پوشش برای استفاده عادی—بر خلاف گارانتی سامسونگ، گارانتی خانگی خدمات تعمیر و تعویض اقلام تحت پوشش را ارائه می دهد، حتی اگر آسیب ناشی از سایش و پارگی معمولی باشد. با این حال، همچنان باید لوازم خود را به درستی نگهداری و تمیز کنید، در غیر این صورت ممکن است ادعای شما توسط شرکت گارانتی خانه رد شود.
  • انجام تعمیرات – گارانتی خانه انجام تعمیرات مورد نیاز را آسان می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک ادعای ثبت کنید و شرکت گارانتی خانه یک تکنسین را برای کمک به شما اعزام خواهد کرد. با گارانتی سازنده، یک پروسه طولانی برای ارسال درخواست ضمانت شما و یک دوره انتظار وجود دارد تا زمانی که سازنده تصمیم بگیرد که آیا ادعا معتبر است یا خیر. سپس، باید منتظر باشید تا یک تکنسین خدمات سامسونگ برای تعمیر دستگاه شما در دسترس باشد.
این مطلب را از دست ندهید   فناوری HD

عملکرد تعمیر پاور تلویزیون سامسونگ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =