نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

حتی با گالن آبی که با هر بار شستشو از طریق یک ماشین لباسشویی سامسونگ عبور می کند، هنوز باید تمیز شود. هر بار پوشیدن لباس های کثیف، مقدار کمی خاک، باکتری، رسوبات معدنی از آب و باقی مانده مواد شوینده و نرم کننده پارچه به جا می گذارد. بقایای باقی مانده در ماشین لباسشویی سامسونگ می تواند بو، غذا برای رشد کپک، رگه های سفید روی لباس های تیره ایجاد کند و همه پارچه ها را کدر یا خاکستری نشان دهد. در حالی که ماشین های لباسشویی سامسونگ جلو به دلیل ایجاد بوی نامطبوع شهرت دارند، واشرهای با کارایی بالا و استاندارد با بار بالا می توانند مشکلات مشابهی را ایجاد کنند و باید مرتباً تمیز شوند.

چند بار تمیز کردن ماشین لباسشویی سامسونگ با بار بالا

هر نوع ماشین لباسشویی سامسونگ با بار بالا باید حداقل دوبار در سال تمیز شود. اگر دستگاه های توزیع کننده اتوماتیک دارید و از آنها برای هر بار استفاده می کنید، باید ماهانه آنها را تمیز کنید تا از گرفتگی جلوگیری شود. از آنجا که همان ذخایر معدنی که در وان ماشین لباسشویی سامسونگ ایجاد می شود، می تواند شلنگ های واشر را نیز مسدود کند، اگر در منطقه ای با آب سخت زندگی می کنید، باید هر سه ماه یکبار ماشین لباسشویی سامسونگ را تمیز کنید.

اسپری های مرکبات و گیاهان DIY برای خانه سبز تمیزتر

از آنجایی که ماشین های لباسشویی سامسونگ با کارایی بالا از آب بسیار کمتری نسبت به ماشینهای معمولی با بار بالا با همزن مرکزی استفاده می کنند، باید آنها را بیشتر تمیز کرد-حداقل هر سه ماه. اگر لباس های شسته شده شما دارای چربی یا خاک بسیار آلوده هستند یا در منطقه ای گرم و مرطوب زندگی می کنید که کپک مشکل دارد، تمیز کردن ماهیانه توصیه می شود.

این مطلب را از دست ندهید   دلیل سیاه شدن تصویر تلویزیون

تجهیزات / ابزار

  • پارچه میکروفیبر
  • مسواک قدیمی یا مسواک کوچک
  • جام اندازه گیری
  • کاسه کوچک
  • مایکروویو یا اجاق گاز
  • سینک ظرفشویی یا سطل
  • قابلمه کوچک

مواد

  • سفید کننده کلر
  • سرکه سفید مقطر
  • مایع ظرفشویی

دستورالعمل ها

واشر را خالی کنید

بررسی کنید تا مطمئن شوید که طبل ماشین لباسشویی سامسونگ کاملاً خالی از لباس است. دستگاه های توزیع کننده نیز باید خالی و بدون مواد شوینده یا نرم کننده پارچه در مخازن باشند.

دمای آب و تنظیمات چرخه را انتخاب کنید

دمای آب را روی گرمترین حالت تنظیم کنید. بزرگترین تنظیم بار و طولانی ترین چرخه شستشو موجود را انتخاب کنید.

ماشین لباسشویی سامسونگ را پر از آب کنید

اجازه دهید درام ماشین لباسشویی سامسونگ با آب داغ پر شود اما قبل از شروع به هم زدن چرخه را متوقف کنید.

سفید کننده کلر را اضافه کنید

یک چهارم (چهار فنجان) سفید کننده مایع کلر را به درام واشر اضافه کنید.

چرخه کامل واشر را اجرا کنید

اجازه دهید ماشین لباسشویی سامسونگ طولانی ترین دوره شستشو، شستشو و چرخش را طی کند. مهم است که سفید کننده کلر قبل از مرحله بعدی به طور کامل حذف شود.

006

پاک کننده های شوینده و نرم کننده پارچه را تمیز کنید

اگر دستگاه های پخش کننده شما قابل جابجایی نیستند، یک فنجان سرکه سفید مقطر را در یک فنجان قابل مایکروویو یا در یک تابه کوچک روی اجاق گاز گرم کنید. باید بسیار گرم باشد اما نیازی به جوشیدن ندارد. سرکه داغ شده را داخل دستگاه ها بریزید و اجازه دهید حداقل 15 دقیقه بماند تا باقی مانده شل شود.

این مطلب را از دست ندهید   پنل های TN و IPS

اگر دستگاه های پخش کننده قابل جابجایی هستند، می توان آنها را در سینک یا سطل بزرگ پر از آب داغ غوطه ور کرد. یک فنجان سرکه سفید مقطر گرم شده را اضافه کنید و اجازه دهید به مدت 15 دقیقه خیس بخورد.

پس از 15 دقیقه خیساندن، از مسواک قدیمی یا برس بطری کوچک استفاده کنید تا باقی مانده باقی مانده ای که در دستگاه های پخش کننده مشاهده می کنید را از بین ببرید.

قبل از حرکت به مرحله بعد، دستگاه های جدا کننده قابل جابجایی را در واشر تعویض کنید.

دوباره ماشین لباسشویی سامسونگ را با آب داغ پر کنید

با دستگاه های تازه تمیز شده در محل، درام ماشین لباسشویی سامسونگ را دوباره با آب داغ پر کنید. مطمئن شوید که تنظیمات همچنان روی بار زیاد و طولانی ترین چرخه شستشو باشد. قبل از شروع به هم زدن واشر، چرخه را متوقف کنید

سرکه سفید مقطر اضافه کنید

یک چهارم (چهار فنجان) سرکه سفید مقطر را به آب داغ درام اضافه کنید.

چرخه شستشو و چرخش را کامل کنید

اجازه دهید ماشین لباسشویی سامسونگ چرخه شستشو، چرخش و تخلیه را تکمیل کند.

قسمت بیرونی ماشین لباسشویی سامسونگ را تمیز کنید

حالا که فضای داخلی ماشین لباسشویی سامسونگ شما تازه و تمیز است، وقت بگذارید تا بدنه بیرونی را پاک کنید. محلول آب گرم و چند قطره مایع ظرفشویی را مخلوط کنید. یک پارچه میکروفیبر را در محلول آغشته کرده و بیشتر آب را بچرخانید.

گرد و غبار، چربی و قطرات قطعات لباسشویی سامسونگ را از بالای و کناره های ماشین لباسشویی سامسونگ پاک کنید. به دستگیره ها و تابلوهای الکترونیکی توجه بیشتری داشته باشید.

این مطلب را از دست ندهید   راهنمای رفع مشکلات احتمالی تلویزیون

درپوش را باز کرده و یک مسواک قدیمی را در محلول تمیزکننده فرو کنید تا به گوشه ها و نقاط محکم روی درب برسد.

نکاتی برای تمیز نگه داشتن ماشین لباسشویی سامسونگ بار بیشتر

  • اگر در منطقه مرطوب زندگی می کنید، بعد از هر بار درب را باز بگذارید تا طبل و مهر و موم ها خشک شوند و خطر رشد کپک و کپک را کاهش دهید.
  • هرگز محصولات لباسشویی سامسونگ را روی ماشین لباسشویی سامسونگ قرار ندهید. نشت می تواند به کنترل های الکترونیکی آسیب برساند.
  • با استفاده از چراغ قوه سبد واشر خود را به دقت بررسی کنید تا چیپس هایی وجود داشته باشند که می توانند لکه های زنگ زدگی روی لباس ها ایجاد کنند. کیت های تعمیراتی برای رنگ آمیزی پوشش چینی موجود است. برای افزایش طول عمر ماشین لباسشویی سامسونگ، دستورالعمل ها را با دقت دنبال کنید

محصولات مرتبط:

تعمیر صدای تلویزیون

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =