نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راهکارهای رفع 6 مشکل رایج ماکروفر سامسونگ

 6 مشکل رایج ماکروفر سامسونگ/ مایکروویو یکی از وسایل پرکاربرد آشپزخانه این روزها است. مانند هر وسیله خانگی دیگری، مایکروویو در طول عمر خود از کار می افتد و می شکند. در اینجا مشکلات رایج مایکروویو و راه حل های احتمالی آنها آورده شده است:

 6 مشکل رایج ماکروفر سامسونگ

مایکروویو گرم نمی کند

گرم نکردن مایکروویو یکی از رایج ترین مشکلات مایکروویو است. محبوب ترین دلیل پشت این مشکل شکست مگنترون است. یک مگنترون از ولتاژ بالا برای تولید فرکانس مایکروویو برای پختن غذا استفاده می کند. اگر مایکروویو در حالت خالی روشن باشد، باعث سوختن مگنترون می شود. یک مگنترون سوخته باید جایگزین شود زیرا قابل تعمیر نیست. از دیگر دلایل احتمالی این مشکل می توان به دیودهای معیوب، سوختن خازن، معیوب بودن سوئیچ درب و خرابی ترانسفورماتور اشاره کرد.

مایکروویو روشن می شود و سپس متوقف می شود

دلایل احتمالی این مشکل عبارتند از معیوب بودن سوئیچ درب، خرابی ترانسفورماتور، معیوب بودن پد لمسی و معیوب بودن موتور فن. برای درک دقیق این مشکل به “چرا مایکروویو من چند ثانیه کار می کند و متوقف می شود؟”

دکمه های مایکروویو کار نمی کنند

اگر دکمه‌های مایکروویو کار نمی‌کنند، نشان‌دهنده این است که صفحه لمسی یا صفحه کنترل معیوب است یا آسیب دیده است. دلیل احتمالی دیگر می تواند معیوب بودن برد کنترل اصلی باشد.

صفحه مایکروویو نمی چرخد

در مایکروویو یک موتور دوار در زیر صفحه وجود دارد که وظیفه چرخش صفحه چرخان را بر عهده دارد. بنابراین محتمل ترین علت این مشکل فرسودگی یا سوختن موتور است. موتور به راحتی قابل تعویض است. اما اگر موتور معیوب نباشد این نشان دهنده ایراد در برد کنترل اصلی است. اگر برد کنترل خوب است، صفحه لمسی یا پانل کنترل را برای مشکل بررسی کنید.

این مطلب را از دست ندهید   نکات مهم قبل خرید مایکروفر سامسونگ

لامپ مایکروویو در حین کار روشن نمی شود

یک لامپ کوچک در داخل مایکروویو شما واقع در پشت گریل وجود دارد که هنگام روشن شدن مایکروویو روشن می شود. اگر لامپ کار نمی کند ممکن است ذوب شده باشد. یکی دیگر از دلایل احتمالی معیوب بودن سوکت لامپ و سیم کشی بد است. اگر لامپ، سوکت و سیم‌کشی خوب هستند، برد کنترل اصلی را بررسی کنید. برد کنترل ممکن است خراب شده باشد و ولتاژ را به سوکت لامپ ارسال نکند.

جرقه در داخل مایکروویو

جرقه زدن در داخل مایکروویو رایج است و نشان نمی دهد که مایکروویو شما خراب شده است. لازم است فورا مایکروویو خود را خاموش کرده و بازرسی لازم را انجام دهید. دلایل احتمالی پشت این مشکل عبارتند از آسیب دیدگی پوشش راهنمای موج، سوختن دیود، پشتیبانی از قفسه آسیب دیده یا رنگ فرسوده از دیوارهای داخلی.

3 مشکل رایج ماشین ظرفشویی سامسونگ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + پانزده =