نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر تلویزیون سامسونگ 55MU8995 Curved Smart

از حساس ترین تعمیرات تلویزیون، تعمیر تلویزیون های خمیده است. در این زمینه می توان به تعمیر تلویزیون سامسونگ 55MU8995 Curved Smart اشاره کرد. این تلویزیون از نوع تلویزیون های خمیده اسمارت سامسونگ می باشد که تصویری با کیفیت K4 نمایش داده و از HDR پشتیبانی می کند. جالب است بدانید در این دستگاه یک ساب‌ووفر تعبیه ‌شده که می تواند 40 وات صدای باکیفیت تولید کند.

از نظر سخت افزاری باید گفت که این تلویزیون از پردازنده چهار هسته‌ای برخوردار بوده و درگاه های ارتباطی متعددی دارد. سه عدد درگاه USB 2.0، 4 عدد درگاه HDMI و 1 رابط کامپوزیت و کامپوننت ازدیگر مشخصات این دستگاه می باشند.

ناگفته نماند که این تلویزیون همانند دیگر تلویزیون های اسمارت سامسونگ از اتصال بی‌سیم وای فای و بلوتوث برخوردار است. با این حال نمی توان گفت تلویزیون سامسونگ 55MU8995 برای همیشه بدون مشکل خواهد بود. با گذشت زمان و کارکرد بالای دستگاه، قطعات داخلی به تدریج دچار فرسودگی شده و نیاز به تعمیر پیدا خواهند کرد. عواملی مانند ضربه خوردن، آب خوردگی و نوسان برق نیز مزید بر علت بوده و خرابی قطعات را به دنبال دارند. اگر شما نیز از کاربرانی هستید که با خرابی در این دستگاه مواجه شده اید، با ما همراه باشید تا تعمیرات مختلف این دستگاه را بررسی کنیم.

تعمیر مین‌برد تلویزیون سامسونگ

تعمیر مین برد، یکی از سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیرات تلویزیون سامسونگ 55MU8995 Curved Smart است که نیاز به عیب‌یابی و بررسی دقیق دستگاه دارد. کارکرد بالای دستگاه و نوسان برق دو عامل اصلی در خرابی این بخش از تلویزیون است. مین برد، قطعات الکترونیکی درون تلویزیون را به هم مرتبط کرده و پردازش مورد نظر را به آنان انتقال می دهد.

این مطلب را از دست ندهید   مشکل تاخیر ورودی در تلویزیون

این قطعه خود از قطعات مختلفی مانند ترانزیستور، خازن، آی سی، درگاه های ارتباطی و پردازنده تشکیل شده و مجموعه این قطعات، فعالیت مین برد را عملی می سازند. زمانی که تلویزیون خاموش می شود، تصویر ندارد یا سو سو می زند و یا صدا قطع می شود می توان از خرابی مین برد سخن گفت. در این شرایط تعمیر تلویزیون سامسونگ 55MU8995 Curved Smart امری لازم و ضروری خواهد بود. معمولاً اگر آسیب وارد شده به مین برد زیاد نباشد، این قطعه تعمیر می شود.

تعمیر پنل تلویزیون

اینکه امکان تعمیر صفحه نمایش تلویزیون یا به اصطلاح پنل تلویزیون سامسونگ، امکان پذیر است یا نه، بستگی به نوع آسیب وارد شده به آن دارد. شکستگی صفحه، سوختگی، آب خوردگی و وجود خطوط روی صفحه نمایش از جمله مواردی است که امکان تعمیر صفحه نمایش را کاهش می دهد. اما گاهی آسیب تنها به بخش اتصالات پنل یا بخش بک لایت آن است که در این صورت با تعمیر این بخش ها مشکل پنل برطرف می گردد. چیزی که در تعمیر تلویزیون سامسونگ55MU8995 Curved Smart باید به آن توجه داشت این است که تعمیر و تعویض پنل جزو پرهزینه ترین بخش تعمیرات آن می باشد. بنابراین بهتر است کاربر همواره مراقبت لازم را از دستگاه و پنل آن به عمل آورد.

تعویض بلندگوی تلویزیون سامسونگ 55MU8995 Curved Smart

یکی از بخش های مهمی که ممکن است با مشکل مواجه شود، بخش صدای تلویزیون است. قطع شدن صدا، ضعیف شدن آن و کاهش کیفیت صدا از جمله مشکلاتی است که در این بخش بروز پیدا می کنند.

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون سامسونگ NU8900

یکی از قطعاتی که وظیفه اصلی تولید صدا را برعهده دارد، بلندگوی تلویزیون می باشد. چنانچه به بلندگو ضربه وارد شود و یا اینکه در اثر نوسانات برق یا استفاده حداکثری از ولوم دستگاه، بلندگو بسوزد، ممکن است چنین مشکلاتی برای تلویزیون به وجود آید. این مسائل نیز تعمیر تلویزیون سامسونگ 55MU8995 Curved Smart را به همراه دارند.

چنانچه مشکل از اتصالات بلندگو باشد، تعمیرکاران با تعویض اتصالات، مشکل بلندگو را برطرف خواهند کرد اما اگر مشکلات بلندگو مربوط به سوختگی و پارگی آن باشد در این صورت، باید یک بلندگوی جدید جایگزین شود. در غالب اوقات، هنگام خرابی بلندگو این قطعه تعویض می شود.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − هشت =