نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

10 مشکل رایج لباسشویی سامسونگ/ در واقع، شما اغلب متوجه نمی شوید که یک ماشین لباسشویی سامسونگ چقدر مفید است تا زمانی که به طور ناگهانی کار نمی کند. ماشین‌های لباسشویی سامسونگ مطمئناً ماشین‌های سخت و مقاومی هستند، اما مانند همه قطعات تکنولوژی، از ایراد مصون نیستند. خوشبختانه با راهنمای مفید ما در زیر، دقیقاً می دانید که باید مراقب چه چیزی باشید و ممکن است بتوانید هر مشکلی را قبل از تبدیل شدن به مشکلات جدی تر برطرف کنید. بنابراین، بدون هیچ مقدمه ای، بیایید به 10 مشکل رایج ماشین لباسشویی سامسونگ که باید مراقب آنها باشید نگاهی بیندازیم!

10 مشکل رایج لباسشویی سامسونگ

ماشین لباسشویی سامسونگ حرکت میکند

Bouncing اکثر ماشین‌های لباسشویی سامسونگ تا حدی لرزش دارند، اما اگر متوجه افزایش ناگهانی لرزش ماشین لباسشویی سامسونگ خود شدید یا به نظر می‌رسد که در حال تکان خوردن است، نگران نباشید، این یک مشکل رایج است. ممکن است به این دلیل باشد که ماشین لباسشویی سامسونگ شما روی زمین ناهموار قرار دارد یا کمک فنرها از شاسی ماشین لباسشویی سامسونگ جدا شده اند.

پر سر و صدا است

ماشین‌های لباسشویی سامسونگ بسیار پر سر و صدا در هنگام کار صدا ایجاد می‌کنند، اما اگر متوجه افزایش ناگهانی صدا شدید، دلایل بالقوه‌ای وجود دارد. بیشتر اوقات به این دلیل است که مقداری زباله مانند سکه به طور تصادفی در ماشین لباسشویی سامسونگ همراه با لباس شما قرار گرفته است.

اگر هیچ زباله‌ای نمی‌بینید، ممکن است به این دلیل باشد که چیزی در درام گیر کرده است، اگر ماشین لباسشویی سامسونگ شما به عنوان پدال جداکننده است، می‌توانید برای بررسی در درام به اطراف نگاه کنید. اگر نمی توانید این کار را انجام دهید، ممکن است بتوانید با استفاده از سوراخ بخاری به جای آن دسترسی داشته باشید.

این مطلب را از دست ندهید   کاربرد برد اینورتر تلویزیون

لباس ها پاره می شوند

لباس‌های آسیب‌دیده هیچ‌کس نمی‌خواهد آسیب‌دیدگی لباس‌هایش را در طول چرخه شستشو تجربه کند، اینطور نیست؟ اما اگر این را تجربه کردید، وحشت نکنید زیرا ممکن است بتوانید مشکل را برطرف کنید تا دوباره تکرار نشود. مانند بسیاری از مشکلات ماشین لباسشویی سامسونگ پاره شدن لباس ها می تواند به دلیل گیرکردن اجسام خارجی در درام باشد. بنابراین، آن را به دقت بررسی کنید تا ببینید آیا جسم خارجی وجود دارد که نیاز به برداشتن دارد.

تخلیه نامناسب یا آهسته

تخلیه آهسته اگر ماشین لباسشویی سامسونگ شما به طور ناگهانی شروع به تخلیه آهسته کند و بعد از یک چرخه شروع به یافتن آب اضافی در ماشین کنید، ممکن است آنقدرها هم که به نظر می رسد جدی نباشد. به سادگی فیلتر را بررسی کنید و ببینید که آیا بلوک یا مانعی وجود دارد یا خیر، به یاد داشته باشید که به طور منظم فیلتر را بررسی کنید تا مطمئن شوید که کثیفی یا کثیفی وجود ندارد.

ماشین لباسشویی سامسونگ نمی چرخد

نمی چرخد ​​در حالی که امتناع ماشین لباسشویی سامسونگ شما از چرخش می تواند نشانه ای از مشکلات موتور یا مشکلات جدی تر باشد، همچنین می تواند یک مشکل ساده و آسان برای رفع آن باشد. اگر ماشین لباسشویی سامسونگ شما باری را حمل می کند که خیلی بزرگ یا خیلی کوچک است، ممکن است نچرخد. بنابراین، بار خود را دوباره تنظیم کنید و دوباره امتحان کنید، بسیاری از ماشین‌های لباسشویی سامسونگ مدرن تنها زمانی می‌چرخند که به وزن خاصی برسند.

آب وجود ندارد

پر نشدن با آب، منظره پر نشدن ماشین لباسشویی سامسونگ شما مطمئناً باعث زنگ خطر می شود، اما ممکن است مشکلی آسان برای رفع آن باشد. این معمولاً به دلیل گرفتگی یا پیچ خوردگی شلنگ ایجاد می شود، بنابراین به سادگی دوبار بررسی کنید تا مطمئن شوید که شفاف است و به هیچ وجه آسیب ندیده است.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه ضبط تلویزیون سامسونگ کابلی با VCR

در باز نمی شود

درب ماشین لباسشویی سامسونگ Door Won’t OpenA به گونه ای طراحی شده است که هوای فوق العاده ای داشته باشد، بنابراین وقتی با درب باز نمی شود، احساس می کنید که در حال تلاش برای باز کردن خزانه بانک هستید. خوشبختانه رفع مشکل ممکن است خیلی سخت نباشد، اگر هنوز آب در ماشین لباسشویی سامسونگ شما وجود دارد، کافی است ماشین لباسشویی سامسونگ خود را دوباره در یک چرخه تنظیم کنید تا تخلیه شود.

اگر هنوز آب در ماشین تشخیص داده شود ماشین لباسشویی سامسونگ باز نمی شود، بنابراین به سادگی تنظیم آن در چرخه دیگری ممکن است مشکل را حل کند. حتما فیلتر و تخلیه آب را نیز بررسی کنید تا مطمئن شوید که مشکلی برای جلوگیری از تخلیه آب وجود ندارد.

بد بو است

بوی نامطبوع این ممکن است مشکل جدی به نظر نرسد، اما یک ماشین لباسشویی سامسونگ بدبو تمام هدف تمیز کردن لباس های شما را نادیده می گیرد و می تواند منجر به مشکلات جدی مانند خوردگی در خط شود. خوشبختانه حل آن در اکثر موارد بسیار آسان است، بوی بد ماشین لباسشویی سامسونگ معمولاً به دلیل شستشوی سرد و مواد شوینده مایع ایجاد می شود.

این دو با هم ترکیب خوبی نیستند و می توانند منجر به تجمع باکتری ها و کثیفی شوند، بنابراین اگر با این مشکل مواجه هستید عادات شستشوی خود را تغییر دهید. شستشوی گرم می تواند به حل این مشکل کمک کند و همچنین باید شستشوی گاه به گاه تعمیر و نگهداری را نیز انجام دهید. یاد بگیرید چگونه ماشین لباسشویی سامسونگ بدبو را تمیز کنید و آن را از کپک و بوی بد دور نگه دارید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعمیر جاروبرقی سامسونگ

روشن نمی شود

روشن نشدن اگر ماشین لباسشویی سامسونگ شما به طور ناگهانی کار نمی کند، فوراً وحشت نکنید، ممکن است تعمیر آن آسان باشد! پریزهای برق و فیوز خود را بررسی کنید، ممکن است به سادگی تکان دادن سوئیچ یا تعویض فیوز باشد. یکی دیگر از کارهایی که باید انجام دهید این است که به ماشین لباسشویی سامسونگ خود زمان دهید تا خنک شود، اگر ماشین لباسشویی سامسونگ خود را در مدت زمان کمی استفاده کرده اید ممکن است بیش از حد گرم شده باشد.

آموزش تعمیر لباسشویی سامسونگ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =