نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نکته های که باید در مورد ماشین لباسشویی سامسونگ بدانید

اگر به دنبال خرید ماشین لباسشویی سامسونگ هستید، مهم است که نیازهای خود را بشناسید و بدانید که چه نوع ماشین های موجود است. بنابراین قبل از بیرون رفتن برای آوردن ماشین لباسشویی سامسونگ به خانه، 10 مورد را که باید در مورد دستگاهی که خریداری می کنید بدانید.

آیا دستگاه نیمه اتوماتیک است یا تمام اتوماتیک؟

این بستگی به نیازها و محدودیت های بودجه شما دارد. در مورد تفاوت بین ماشین های لباسشویی سامسونگ نیمه اتوماتیک و ماشین های لباسشویی سامسونگ تمام اتوماتیک در سایر مقالات ما ببینید.

تنظیمات شستشو

بسیاری از ماشین های لباسشویی سامسونگ تمام اتوماتیک برنامه های مختلفی را برای شستشوی مختلف مانند شستشوی ظریف یا شستشوی پشم ارائه می دهند. برخی از آنها را می توان سفارشی کرد و حتی می توانید تنظیمات دلخواه خود را ذخیره کنید تا آنها را در دست داشته باشید. به دنبال چه ویژگی هایی هستید؟

چرخش دورانی

بسته به پارچه و نوع لباس هایی که می خواهید شستشو دهید، چرخه چرخش که با دور در دقیقه (rpm) مشخص می شود مهم است. ظروف فقط باید در چرخه 300-500 درجه چرخانده شوند، در حالی که اقلام قوی تر می توانند به 1000 دور در دقیقه برسند.

بهره وری

هنگام صرفه جویی در مصرف برق و آب، ماشین لباسشویی سامسونگ شما چقدر کارآمد است؟ ماشین لباسشویی سامسونگ اقتصادی به معنای صرفه جویی در دراز مدت است.

اندازه

باریک ترین ماشین ها نسبت به ماشین های لباسشویی سامسونگ تمام اتوماتیک بار جلو باریک تر هستند. آیا لازم است ماشین لباسشویی سامسونگ خود را در گوشه ای محکم قرار دهید؟ یا آیا می توانید فضای اضافی را بپردازید و برای بارهای بزرگتر به ماشین لباسشویی سامسونگ بزرگتر نیاز دارید، که ما را به نقطه بعدی می رساند.

این مطلب را از دست ندهید   نکات مهم بعد خرید تلوزیون

ظرفیت بار

اگر یک خانواده بزرگ دارید، یک ماشین لباسشویی سامسونگ می خواهید که بارهای بیشتری را تحمل کند، در مقایسه با یک فرد با خانواده کوچک یا یک فرد مجرد.

آیا خشک کن دارد؟

اگر زندگی شلوغی دارید و وقت شستن ندارید، ماشین لباسشویی سامسونگ با خشک کن داخلی می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

جنس سطل

جنس طبل ماشین لباسشویی سامسونگ می تواند انواع مختلفی داشته باشد، مانند پلاستیک، فولاد ضد زنگ یا حتی مینای چینی، که فولاد گران ترین و با دوام ترین نسخه است. همچنین، مینای دندان شاید از دوام کمتری نسبت به سایر مواد برخوردار باشد، حتی اگر ارزان تر باشد.

مقالات مرتبط:

تعمیر صدای تلویزیون

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 4 =