نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راهکارهای رفع مشکل ماشین ظرفشویی سامسونگ

 نشتی ماشین ظرفشویی سامسونگ / ظاهر یک ماشین ظرفشویی سامسونگ نشتی احتمالاً بیشتر افراد را با احساس ترس پر می کند و این کاملاً قابل درک است. ظاهر نشتی هر وسیله ای احتمالاً احساسات مشابهی را ایجاد می کند، اما ماشین ظرفشویی سامسونگ می تواند به خصوص مشکل ساز به نظر برسد.

ماشین ظرفشویی جزوه لوازم لوکس تر هستند و به طور کلی بسیار کمتر از چیزهایی مانند ماشین لباسشویی یخچال، اطلاعات در مورد ماشین ظرفشویی سامسونگ گسترده نیست. اگر متوجه نشتی ماشین لباسشویی خود شوید، ممکن است تصوری تقریبی داشته باشید که خرابی از کجاست یا حداقل بدانید که باید به دنبال چه چیزی باشید. در زیر برخی از مشکلات رایج و علائم هشدار دهنده را که باید به آنها توجه کنید، بیان کرده‌ایم. به یاد داشته باشید که اگرچه در اکثر موارد بهترین گزینه تماس با یک مهندس ماشین ظرفشویی سامسونگ بهتر است.

شما می‌توانید از خدمات تخصصی نمایندگی تلویزیون سامسونگ بهره ببرید.

 نشتی ماشین ظرفشویی سامسونگ

خرابی در پمپ

خوب، احتمالاً می توانید حدس بزنید که اگر نشتی وجود داشته باشد، احتمالاً مشکل از پمپ است، در ماشین ظرفشویی سامسونگ پمپ در پایین دستگاه قرار دارد و دارای دو محفظه است. یک قسمت پمپ پروانه و فیلتر را نگه می دارد در حالی که قسمت دیگر از تخلیه تشکیل شده است. برخی از مدل های ماشین ظرفشویی سامسونگ دارای تیغه خردکن نیز هستند.

پمپاژ معیوب یا آسیب دیده یک مشکل بسیار رایج است و معمولاً به دلیل قدیمی بودن یا مواد شوینده ای است که مهر و موم پمپ را خشک کرده اند. رفع این مشکل معمولاً با کمک یک مهندس حرفه ای تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ تا زمانی که دستگاه شما خیلی قدیمی نباشد، نسبتاً آسان است. اگر مشکوک هستید که پمپ شما ممکن است باعث نشتی شود، هر چند وقت یکبار پانل دسترسی را بررسی کنید تا ببینید آیا آب جمع شده است یا خیر.

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون مناسب گیمینگ

خرابی در درب

ممکن است به نظر برسد که درب ماشین ظرفشویی سامسونگ شما به اندازه درب یک صندوق بانکی ایمن است، اما در عین اینکه محکم است از نشتی در امان نیست. نشتی در اطراف جلوی ماشین ظرفشویی سامسونگ اغلب به دلیل واشر درب ماشین ظرفشویی سامسونگ ایجاد می شود. واشر درب، درزگیر لاستیکی است که دور در می‌چرخد، همچنین در برخی مدل‌ها می‌توان آن را از وینیل ساخت.

این مشکل زمانی رخ می دهد که واشر شروع به شکننده شدن می کند، این معمولاً به دلیل سن است، اما اگر واشر به نحوی آسیب ببیند، معمولاً باعث نشتی نیز می شود. خوشبختانه یک تکنسین حرفه ای ماشین ظرفشویی سامسونگ Repair Aid می تواند واشر درب را برای شما تعویض کرده و هرگونه نشتی را متوقف کند. سایر مواردی که باید مراقب آنها باشید عبارتند از قفل در و تراز درب، غیرمعمول است اما گاهی اوقات ممکن است درب از تراز خارج شود.

سوئیچ شناور و شل شده

شاید نام آنها را نشنیده باشید، اما این کلید جزء ضروری هر ماشین ظرفشویی سامسونگ است. سوئیچ شناور در پایین ماشین ظرفشویی سامسونگ شما در زیر وان قرار دارد و شیر ورودی آب را کنترل می کند.

شناور هنگامی که ماشین ظرفشویی سامسونگ پر از آب می شود بالا می رود و با سوئیچ شناور کار می کند اگر شناور یا سوئیچ شناور خراب شود، اغلب باعث سرریز و نشت می شود. بنابراین، اگر سطح آب ماشین ظرفشویی سامسونگ شما بسیار بالا است، می دانید مقصر چیست، در این نوع مشکل بهتر است با یک تکنسین حرفه ای تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ تماس بگیرید تا آن را برطرف کند.

این مطلب را از دست ندهید   لوازم جانبی تلویزیون هوشمند

شلنگ خراب

شلنگ زهکشی یک مشکوک معمول برای نشتی است، اغلب به این دلیل است که گیره های شلنگ شل شده یا آسیب دیده است. خوشبختانه گیره ها معمولاً به راحتی قابل تعویض هستند، اما احتمالاً باید از یک متخصص حرفه ای استفاده کنید تا این کار را برای شما انجام دهد.

مقالات مرتبط: دلایل تخلیه نکردن ماشین ظرفشویی سامسونگ

شیر ورودی آب

دریچه ورودی آب قبلاً ذکر شده است و به دلایل خوبی مشکلات مربوط به این قطعه یکی از دلایل رایج نشتی است. شیلنگ متصل به دریچه که در قسمت پایین صفحه ضربه یافت می شود اغلب ممکن است آسیب ببیند یا قطع شود. اگر خوش شانس هستید که تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ را انجام می دهید، این کار زمانی که با یک مهندس تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ حرفه ای تماس می گیرید، بسیار ساده است.

بازوهای اسپری مواد شوینده

از آنجایی که آب از اینجا خارج می شود، بازوهای اسپری یک مظنون معمول برای نشت هستند. بسته به مدل ماشین ظرفشویی سامسونگ خود، می توانید یک بازوی اسپری یا چند بازوی اسپری داشته باشید، اما بررسی آنها برای مشکلات نسبتاً ساده است.

بازوهای اسپری می توانند از فلز یا پلاستیک ساخته شوند و در حالی که بازوهای پلاستیکی بیشتر در معرض آسیب هستند، بازوهای فلزی شکست ناپذیر نیستند. بازوهای پلاستیکی ممکن است به دلیل گرما ترک خورده یا حتی تاب بخورند در حالی که بازوهای فلزی می توانند در درزها از هم جدا شوند.

اگر آسیب جدی دیدند، باید تعویض شوند، اما باید سوراخ‌های مسدود شده را نیز بررسی کنید. سوراخ های مسدود شده اسپری را به اشتباه هدایت می کند که معمولاً باعث نشتی در قسمت پایین ماشین ظرفشویی سامسونگ شما می شود، در بسیاری از مدل های ماشین ظرفشویی سامسونگ می توانید بازوهای اسپری را بیرون آورده و آنها را تمیز کرده و بلوک ها را جدا کنید.

این مطلب را از دست ندهید   3 مشکل رایج ماشین ظرفشویی سامسونگ

نحوه تمیز کردن ماشین لباسشویی سامسونگ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 9 =