نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

 چشمک زدن چراغ قرمز تلویزیون سامسونگ/ ممکن است بعد از استفاده از تلویزیون متوجه شده باشید که چراغ قرمز چشمک میزند برای رفع چراغ قرمز چشمک زن در تلویزیون سامسونگ، کابل HDMI را جدا کرده و دوباره وصل کنید، از کابل HDMI دیگری استفاده کنید یا تلویزیون خود را از برق بکشید. در صورتی که بعد از خواندن مقاله هنوز چراغ قرمز چشمک میزند به نمایندگی مراجعه نمایید.

 چشمک زدن چراغ قرمز تلویزیون سامسونگ

نقص HDMI با کنسول های بازی

کنسول های بازی یک منبع رایج اشکال در تلویزیون ها هستند. به عنوان مثال، مشکل نقص HDMI اغلب در کاربرانی دیده می شود که مستقیماً پس از استفاده از کنسول های بازی خود را خاموش می کنند. در عوض، ابتدا باید منبع HDMI را تغییر دهید و سپس دستگاه را خاموش کنید. ایکس باکس یا پلی استیشن، نقص HDMI در هر دوی این موارد رخ داده است.

اگر صاحب یک کنسول بازی هستید و اخیراً با نقص HDMI در تلویزیون خود مواجه شده اید، می توانید این راه حل ها را امتحان کنید.

  • سیم HDMI را جدا کرده و دوباره وصل کنید
  • کنسول خود را به همراه تلویزیون روشن کنید
  • تلویزیون سامسونگ خود را بازنشانی کنید، زیرا می تواند به سرعت نرم افزار را راه اندازی مجدد کند و به رفع اشکال کمک کند!

از کابل HDMI متفاوت استفاده کنید

گاهی اوقات یک کابل HDMI قدیمی یا آسیب دیده می تواند دلیل روشن نشدن تلویزیون سامسونگ شما باشد. درست کردن سیم ها واقعاً چالش برانگیز است.

می‌توانید کابل HDMI قدیمی را بردارید و آن را با کابل دیگری جایگزین کنید تا ببینید آیا مشکل هنوز وجود دارد یا خیر. این مرحله به شما کمک می کند تا بفهمید دقیقاً چه چیزی باعث ایجاد مشکل در تلویزیون سامسونگ شما شده است.

این مطلب را از دست ندهید   ویژگی‌های تلویزیون OLED

تلویزیون سامسونگ خود را خاموش کرده و دوباره روشن کنید

راه‌اندازی مجدد دستگاه یکی از ساده‌ترین راه‌های رفع اشکالی است که در غیر این صورت ممکن است تشخیص آن بسیار بیشتر طول بکشد. قبل از بررسی رویه های پیچیده، همیشه مهم است که راه حل های ساده را امتحان کنید.

خاموش کردن تلویزیون سامسونگ و روشن کردن مجدد آن معمولاً به عنوان اولین کاری که باید انجام دهید حتی در صورت بروز مشکل مشابه توصیه می شود.

این باعث صرفه جویی در وقت و تلاش شما می شود. اما مهمتر از همه، اگر رفع نشود و تصمیم بگیرید با یک متخصص تماس بگیرید، در هزینه شما صرفه جویی خواهد کرد.

سعی کنید تلویزیون سامسونگ خود را به پریز برق دیگری وصل کنید

تعویض پریز برق یکی از راه حل های سریعی است که می توانید برای تلویزیون سامسونگ خود اعمال کنید. با این حال، با افزایش سن، پریزهای برق می توانند کارایی خود را متوقف کنند. این ممکن است باعث شود که دستگاه شما به دلیل شل بودن اتصالات یا نقص در خود پریز برق را از پریز دریافت نکند.

منبع تغذیه در حال سرخ شدن

ولتاژهای بالای ناگهانی اغلب منشأ مشکلات لوازم الکترونیکی هستند که به طور ناگهانی شروع به کار نمی کنند. ولتاژهای نامنظم به طور بالقوه می تواند به دستگاه شما آسیب برساند و از کارکرد آن جلوگیری کند. می تواند به مدار الکتریکی، ترانزیستورها یا سایر اجزای شکننده تلویزیون شما آسیب برساند. برای اطمینان از اینکه این اتفاق نمی افتد، سعی کنید از یک منبع تغذیه دیگر استفاده کنید تا بررسی کنید که آیا مشکل همچنان وجود دارد یا خیر.

این مطلب را از دست ندهید   معرفی 7 مشکل رایج در ماشین لباسشویی سامسونگ

خرابی محافظ برق

میانگین طول عمر یک محافظ برق 3 تا 5 سال است. بنابراین، اگر از محافظ برق بسیار قدیمی استفاده می کنید، احتمال خرابی آن بیشتر است. نقص در محافظ برق ممکن است باعث مشکل چشمک زدن چراغ قرمز شده باشد. برای حل این مشکل، می توانید به سادگی محافظ برق را تعویض کنید.

ریموت معیوب

در حین تحقیق در انجمن های بررسی درباره محصول، متوجه شدم که در برخی موارد با تغییر باتری های از راه دور، چراغ قرمز چشمک زن تلویزیون های سامسونگ برطرف می شود. بنابراین، قبل از تصمیم گیری در مورد تعویض تلویزیون خود، می توانید این آخرین اقدام را امتحان کنید تا ببینید آیا برای شما کار می کند یا خیر!

آیا گارانتی سامسونگ نقص منبع تغذیه را پوشش می دهد؟

بله، گارانتی سامسونگ خرابی منبع تغذیه را پوشش می دهد. این یک نقص مکانیکی بدون تقصیر کاربران است. از این رو می توانید بدون هیچ هزینه ای آن را تعمیر یا تعویض کنید.

به فکر تعویض تلویزیون سامسونگ خود باشید

اگر روش های بالا برای شما کارساز نبود و تلویزیون شما بیش از یک سال قدیمی است، می توانید تلویزیون سامسونگ خود را با یک تلویزیون جدید تعویض کنید.

نظرات نهایی در مورد چراغ چشمک زن قرمز تلویزیون سامسونگ

ما تمام راه حل های ممکن را برای تلویزیون سامسونگ شما که روشن نمی شود پوشش داده ایم. با این حال، اگر همچنان روشن نشد، صحبت با تیم نمایندگی محصول سامسونگ می‌تواند به شما اطلاعات دقیق‌تری درباره مشکل تلویزیون شما بدهد.

عملکرد تعمیر پاور تلویزیون سامسونگ

این مطلب را از دست ندهید   خرابی رایج تلویزیون سامسونگ
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =