نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

 تنظیم آسان تلویزیون سامسونگ چگونه انجام می‌شود؟ راه اندازی تلویزیون سامسونگ جدید شما به سادگی انتخاب مکان مناسب در اتاق نشیمن و وصل کردن دستگاه به برق نیست. با این حال، این راهنما به شما کمک می کند تا بدون سرخوردگی یا سردرگمی وارد کار شوید.

 تنظیم آسان تلویزیون سامسونگ
تنظیم آسان تلویزیون سامسونگ

استفاده از دفترچه راهنما یکی از مراحل تنظیم آسان تلویزیون سامسونگ

دستورالعمل‌های مربوط به تلویزیون سامسونگ خاص شما حداقل ارزش آن را دارد که قبل از اینکه وارد فرآیند نصب شوید، مرور کنید. این به این دلیل است که ممکن است حاوی جزئیاتی باشد که شما را از عقب نشینی در آینده باز می دارد.

برای مثال، دستورالعمل‌های صاحبان تلویزیون سامسونگ‌های هوشمند سامسونگ به آن‌ها توصیه می‌کند که هنگام روشن کردن آن برای اولین بار، کنترل از راه دور همراه را به سمت دستگاه بگیرند. از آنجا، ممکن است لازم باشد برای استفاده از عملکردهای اینترنت در بسیاری از تلویزیون سامسونگ های مدرن، رمزهای عبور تلویزیون سامسونگ جدید تنظیم کنید.

اتصالات لازم را ایجاد کنید

برای شروع، سیم برق تلویزیون سامسونگ را به نزدیکترین پریز موجود وصل کنید. پس از انجام این کار، به دنبال درگاه HDMI Out در تلویزیون سامسونگ بگردید و کابل HDMI خود را به آن وصل کنید.

از آنجایی که کابل های HDMI اطلاعات دیجیتال را بدون فشرده سازی انتقال می دهند، بهترین کیفیت صدا و تصویر را برای شما فراهم می کنند تا از آن لذت ببرید.

تلویزیون سامسونگ شما ممکن است بسته به بالاترین کیفیت ویدیویی که از آن پشتیبانی می کند چندین پورت HDMI داشته باشد. اگر چنین است، مطمئن شوید کابلی که استفاده می کنید با پورت انتخابی مطابقت دارد. به عنوان مثال، یک پورت HDMI 1.0 تا 1080 p در 60 هرتز را پشتیبانی می کند، در حالی که یک پورت HDMI 2.1 می تواند ویدیوهای 4K یا 8K را در هرتز نشان دهد. هرتز نشان دهنده نرخ تجدید است. همچنان می‌توانید ویدیوهای 4K را با پورت HDMI 1.4 دریافت کنید، اما نرخ تازه‌سازی آن کمتر است.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه خاموش کردن راهنمای صوتی در تلویزیون سامسونگ
تنظیم آسان تلویزیون سامسونگ
تنظیم آسان تلویزیون سامسونگ

Wi-Fi را وصل کنید و برنامه ها را انتخاب کنید

اکثر تلویزیون سامسونگ های موجود در بازار امروزه تلویزیون سامسونگ های هوشمند هستند، بنابراین نیاز به اتصال اینترنتی فعال در خانه دارند.

برای اتصال، تلویزیون سامسونگ هوشمند خود را با دکمه پاور یا کنترل از راه دور روشن کنید. به دنبال لیستی از اتصالات Wi-Fi باشید و یکی را برای خانه خود انتخاب کنید. همچنین باید رمز عبور شبکه خود را با استفاده از دکمه های روی کنترل از راه دور وارد کنید.

بخش مهمی از راه اندازی تلویزیون سامسونگ هوشمند شامل انتخاب برنامه هایی است که می خواهید با آن استفاده کنید. مرور برنامه های موجود اغلب از منوی صفحه اصلی یا صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ شما شروع می شود، اگرچه به انتخاب های تنظیم کننده سازنده بستگی دارد.

احتمالاً از کنترل از راه دور تلویزیون سامسونگ خود برای پیمایش در مجموعه برنامه ها و انتخاب گزینه های دانلود استفاده خواهید کرد. اگر می‌خواهید بعداً برنامه‌های تلویزیون سامسونگی جدیدی راه‌اندازی کنید، همین روند را طی کنید.

تنظیمات تصویر را تنظیم کنید

تلویزیون سامسونگ های مدرن دارای چندین تنظیمات تصویر برای مطابقت با نیازهای خاص هستند. چیزی که دارای برچسب “سینما” یا “فیلم” است، معمولاً واقعی ترین نمایش محتوای روی صفحه را ارائه می دهد. راهنمای مالک خود را بررسی کنید تا ببینید سازنده چگونه به حالت های تصویر موجود اشاره می کند.

اگر یکی به نام “پر جنب و جوش” یا “نمایش” را می بینید، ممکن است کنجکاوی شما را افزایش دهد، اما بهتر است از آن اجتناب کنید. چنین تنظیماتی محتوای بیش از حد واقع گرایانه را ارائه می دهد، معمولاً برای جلب توجه افراد هنگام عبور از مجموعه در یک فروشگاه. آنها احتمالا مهمانان شما را تحت تاثیر قرار می دهند، اما برای تماشای روزمره بسیار شدید هستند.

این مطلب را از دست ندهید   صدا نداشتن تلویزیون

برای یادگیری نحوه دسترسی به تنظیمات تصویر برای مدل خاص خود، به دفترچه راهنمای تلویزیون سامسونگ مراجعه کنید. آنها احتمالا شامل نوارهای لغزنده برای تنظیم جنبه هایی مانند روشنایی، رنگ یا کنتراست هستند. در جابجایی آن ها به دلیل استاندارد نبودن بین تلویزیون سامسونگ ها مراقب باشید.

ابزارک های اضافی را اتصال دهید

اگر می‌خواهید از محصولات دیگر با تلویزیون سامسونگ جدید خود استفاده کنید، دستورالعمل‌های مربوط به هر یک را بررسی کنید تا دقیق‌ترین اطلاعات را دریافت کنید. بسیاری از آنها از پورت HDMI استفاده می کنند. به عنوان مثال، چوب Roku با سازگاری 4K به درگاه HDMI با سازگاری HDCP 2.2 متصل می شود.

کنترل از راه دور تلویزیون سامسونگ خود را برای یک دکمه منبع بررسی کنید. با فشار دادن آن امکان اسکن تمام دستگاه های متصل سازگار با HDMI را فراهم می کند. هنگامی که تلویزیون سامسونگ شما آنها را تشخیص داد، می توانید هر اسبابک را به صفحه اصلی اضافه کنید تا بین آنها جابجا شوید.

همچنین درگاهی با برچسب HDMI Audio Return Channel یا HDMI ARC مشاهده خواهید کرد. پس از جفت کردن دستگاه های دیگر با یک سیستم صوتی، می توانید از آن برای اتصال گیرنده صوتی/تصویری به تلویزیون سامسونگ خود استفاده کنید.

تنظیم آسان تلویزیون سامسونگ
تنظیم آسان تلویزیون سامسونگ

نرم افزار را به روز نگه دارید

هنگامی که نحوه راه اندازی تلویزیون سامسونگ هوشمند را یاد گرفتید، مهم است که به طور دوره ای به روز رسانی نرم افزار را بررسی کنید تا دستگاه به خوبی کار کند. دستورالعمل سازنده مراحل دقیق را توضیح می دهد.

با این حال، معمولاً این گزینه را در منوی System پیدا خواهید کرد. می‌توانید تلویزیون سامسونگ را برای به‌روزرسانی‌های جدید بررسی کنید، سپس با استفاده از کنترل از راه دور، آنها را نصب کنید تا گزینه‌های مناسب را انتخاب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   مشکلات صدا تلویزیون سامسونگ

اکنون آماده هستید تا یک نمایش مورد علاقه خود را انتخاب کنید و به تماشای آن بنشینید. ممکن است نیاز داشته باشید که در هفته‌های آتی با ویژگی‌ها و تنظیمات بیشتر آشنا شوید. با این حال، پس از پیروی از این راهنما، می‌توانید مطمئن باشید که فرآیند راه‌اندازی اصلی را طی کرده‌اید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 6 =