نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشپزخانه همانند سایر نقاط دیگر خانه، دارای یک قلب است. نقش قلب آشپزخانه را یخچال به عهده دارد. یخچال ها به دلیل نگهداری مواد غذایی و جلوگیری از خراب و فاسد شدن آنها، یک نقش بسیار مهم را در آشپزی به عهده دارد.

اما ممکن است که این قلب، دچار بیماری شود؛ یعنی یخچال ما، نیاز به تعمیر داشته باشد. تعمیر یخچال جزو ضروری ترین کارها در هنگام نقص پیدا کردن است و معمولا پس از مشاهده خرابی در آن، با مرکزهای تعمیراتی یخچال تماس می گیریم.

آشنایی با تعمیر یخچال سامسونگ

مرکز تعمیر یخچال سامسونگ با داشتن سابقه ی 10 سال فعالیت در حوزه تعمیرات، یکی از معتبرترین نمایندگی ها برای تعمیر یخچال شماست. این مرکز با ارائه خدمات پس از فروش عالی به مشتریانش، توانسته که رضایت کاربران خود را جذب کند و این حس اعتماد را به مجموعه بزرگ نمایندگی سامسونگ تقدیم کند.

در این مرکز، تمام رفع مشکلات دستگاه شما توسط کارشناسان و متخصصین با تجربه و ماهر صورت می گیرد و با استفاده از ربات ها و ابزارات پیشرفته، بهترین خدمات تعمیر را به شما عرضه می کند.

خدمات تعمیر یخچال شما عبارت است از:

  • خنک نکردن یخچال
  • کارنکردن یخ ساز یخچال
  • نمایش آلارم فیلتر تصفیه آب در مانیتور
  • داغ شدن موتور یخچال
  • منجمد نکردن فریزر
  • رفع صدای غیر عادی از یخچال
  • از بین رفتن خاصیت لاستیک های دور درب
  • کارنکردن فن یخچال
  • و…

ایرادات رایج در یخچال های سامسونگ

بسته به نوع نگهداری و استفاده شما از یخچال های سامسونگ، مدت زمان نیاز به تعمیر و یا ایراد پیدا کردن آن گوناگون می باشد. البته افرادی که دارای یخچال هستند، اگر هر شش ماه و یا هر یک سال آن را سرویس کنند، طبیعتا عمر یخچالشان افزایش پیدا خواهد کرد.

این مطلب را از دست ندهید   ارتفاع مناسب تلویزیون

حال بیایید به چند ایرادی که امکان دارد در یخچال شما رخ دهد نگاهی بیاندازیم و در رابطه با آن ها بیشتر بدانیم.

روشن نشدن یخچال سامسونگ

روشن نشدن یخچال شما دلایلش به دو قسمت تقسسیم می شود؛ اولین و مهم ترین دلیل خرابی در قطعات و سخت افزار یخچال همچون رله استارت، خرابی خازن، اورلود، خرابی ترموستات، خرابی موتور و موارد دیگ اشاره کرد و دلیل دوم آن نیز می تواند قطع بودن تامین کننده جریان برق می باشد که شامل نبود برق در پریز برق، خرابی دو شاخه برق دستگاه، خرابی کابل دستگاه، خرابی جعبه تقسیم و فیوز برق منزل و… اتفاق افتاده می باشد.

سرد نکردن یخچال سامسونگ

دلایل متعددی بر نداشتن سرمای مناسب درون یخچال وجود دارد که عوامل مختلفی می تواند علت آن باشد؛ برای مثلا احتمالا دستگاه در یک محیط خیلی گرم و یا در نزدیک اجاق گاز قرار گرفته و فاصله ی مناسبی از دیوار ندارد یا مواد غذایی به طور نا مناسب در یخچال چیده شدند و امکان گردش هوا وجود ندارد.

 اما اگر بخواهیم از نظر فنی به این موضوع نگاخ کنیم، افت سرما به دلیل خرابی کمپرسور، کثیف بودن بیش از حد کویل های کندانسور، کم بودن یا تمام شدن شارژ گاز، مشکلات مربوط به دیفراست، خرابی دمپر، خرابی ترموستات یا برد، خرابی لاستیک دور درب یخچال، خرابی تایمر یخ زدایی، انسداد لوله تخلیه، خرابی سوئیچ درب و…. اتفاق خواهد افتاد و در این شرایط نیاز به تعمیر یخچال سامسونگ شما است.

تعمیر یخچال در مرکز تعمیر یخچال سامسونگ

یخچال های سامسونگ به دلیل حساسیت بالا، نیاز به تکنسین های آشنا به یخچال های این برند دارد و کارشناسن ما به خوبی از این موضوع واقف هستند. مرکز تعمیر یخچال سامسونگ با ارسال نیروی کارآمد در کمتر از 24 ساعت، تمام مشکل یخچال شما را رفع می کند و با ارائه ضمانت نامه تعمیر دستگاه، خیال شما را از پرداخت هزینه مجدد در صورت تکرار خرابی، راحت می کند.

این مطلب را از دست ندهید   دیر روشن شدن تلویزیون

هزینه تعمیر یخچال سامسونگ

همانطور که می دانید، شرکت سامسونگ، هرساله مدل های مختلفی از کولرهای خود را روانه بازار می کند. از این رو خرابی در هر یک از آنها، قیمت های تعمیری متفاوتی را نسبت به یکدیگر خواهند داشت؛ چرا که قطعات به کار رفته، کمیاب بودن و شدت خرابی وارد بر یخچال، عوامل مهمی هستند که بر این هزینه تاثیر می گذارند.

اما نگران چیزی نباشد.

مرکز تعمیر یخچال سامسونگ برای آسودگی خاطر شما، تعمیرات یخچال های شما را با کمترین هزینه در کمترین زمان و با بهترین کیفیت انجام می دهد و این به معنی راحتی خیال شما می باشد.

تعمیرات در محل

این مرکز در جهت آسودگی تعمیر و کاهش هزینه های آن، با ارسال متخصصین خود به محل شما، از پرداخت هزینه های اضافی و گزاف همچون هزینه حمل و نقل، احتمال وارد شدن خرابی های دیگر و سختی حمل آن و… جلوگیری می کند.

شما می توانید برای تعمیر یخچال خود، با مشاوران ما تماس بگیرید تا آنها شما را راهنمایی کنند.

مقالات مرتبط:

میانگین عمر یخچال سامسونگ ساید بای ساید

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − هفت =